×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
تراکتورسازی مدال افتخار حوزه صادرات کشور را از رئیس جمهور دریافت کرد

تراکتورسازی مدال افتخار حوزه صادرات کشور را از رئیس جمهور دریافت کرد، گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به‌عنوان دریافت‌کننده مدال افتخار حوزه صادرات کشور معرفی و توسط رئیس جمهور مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش پارسی پرس، ۲۹ مهر، هم‌زمان با روز ملی صادرات، با حضور رئیس جمهور و سایر مقامات کشوری از صادرکنندگان، تجار و بازرگانان نمونه و ممتاز کشور تقدیر و تراکتورسازی به‌عنوان دریافت‌کننده مدال افتخار این حوزه در بخش خودروی تجاری از سوی هیئت داوران انتخاب و نشان افتخار آن توسط رئیس جمهور به مدیرعامل این گروه صنعتی اعطا شد.

در سال جاری سازمان توسعه تجارت ایران برای  ارزیابی صادرکنندگان کشور شاخص‌های، صادرکننده‌ای که بالاترین میزان رشد صادرات را در بین متقاضیان داشته، شرکتی که مقاصد و اهداف صادراتی خود را توسعه داده و در نهایت صادرکننده‌ای که بهترین عملکرد را در رفع تعهدات ارزی داشته در نظر گرفته بود که تراکتورسازی بر اساس رشد ۳۰ درصدی که هم در بخش حجم صادرات و هم ارزآوری حاصل از صادرات و همچنین در توسعه بازارهای صادراتی داشته موردتوجه هیئت داوری و شایسته این انتخاب قرار گرفته است.

تراکتورسازی سال گذشته با صادرات بیش از ۳ هزار دستگاه انواع تراکتورهای سبک‌وسنگین۲۴۰، ۲۸۵،۳۹۹،۴۷۰،۴۷۵،۱۵۰۰،۸۰۰،۴۸۵ و ۴۱۲۰ به‌صورت تک و جفت دیفرانسیل تولیدی‌اش به ارزش بیش از ۴۰ میلیون دلار ارز وارد کشور کرده که نسبت به سال قبل از رشد ۳۰ درصدی در تعداد و ارزش ارزی داشته است.

صادرات تراکتورسازی نیز به بیش از ۲۵ کشور در اقصی‌نقاط دنیا صورت‌گرفته که بیشترین صادرات نیز به عراق با یک هزار و ۵۰۰ دستگاه و به ارزش ۱۶ میلیون دلار بوده است.

بر اساس اعلام مسئولین تراکتورسازی محصولات تولیدی این شرکت به بازارهای جهانی حتی به دوبرابر قیمت داخلی عرضه می‌شود اما بااین‌حال تأمین نیاز داخلی اولویت این گروه صنعتی می‌باشد.

گفتنی است گروه صنعتی تراکتورسازی ایران تاکنون موفق به کسب ۵ بار نمونه ملی و ۳ بار ممتاز ملی در بخش صادرکنندگان کشور شده و کسب مدال افتخار ویترین این گروه را در بخش صادرات تکمیل رسانده است.

 

 

 

true
true
تراکتورسازی مدال افتخار حوزه صادرات کشور را از رئیس جمهور دریافت کرد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false