×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

ما سعی کردیم که مصرف کالای داخلی را فرهنگ سازی و شهروندان را تشویق به استفاده از کالاهای داخلی کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه 35 درصد از فضاهای عمومی شهر به فضاهای فرهنگی اختصاص داده شده است، ادامه داد:گفت: تولیدات داخلی بدون واسطه می‌توانند برای گرفتن تابلو به سازمان زیباسازی مراجعه کرده و از تخفیف 50 درصد پایه مصوب تابلوها بهره‌مند شوند. مرتضی طلایی درگفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: 4 مصوبه اصل 50 درصدی پایه تابلوها که هر سال تعیین می‌شود تصویب شده و تولیدات داخلی بدون واسطه می‌توانند به سازمان زیباسازی مراجعه کنند. وی با اشاره به اینکه 35 درصد از فضاهای عمومی شهر به فضاهای فرهنگی اختصاص داده شده است، ادامه داد: ما سعی کردیم که مصرف کالای داخلی را فرهنگ سازی و شهروندان را تشویق به استفاده از کالاهای داخلی کنیم. وی اضافه کرد: 20 درصد از سهمیه تبلیغات فضای جاری به تولیدات داخلی اختصاص داده شده که 50 درصد به تخفیف تبلیغات در نظر گرفته شده است. طلایی در پایان گفت: 50 درصد برای بیلبوردها و 70 درصد عرشه‌ پل‌ها به سازمان زیباسازی شهر برای کالای برتر اختصاص داده می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false