×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

مدیردرمان تامین اجتماعی استان مرکزی از افتتاح و بهره برداری درمانگاه زرندیه تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر روح اله سهرابی به همراه رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران و دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه از پروژه درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان زرندیه بازدید کردند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: در سفر اخیر دکتر سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به استان مرکزی بر راه اندازی هر چه سریعتر درمانگاه تاکید و دستورات لازم برای تشکیلات و تجهیز درمانگاه ابلاغ شد تا بیمه شدگان تامین اجتماعی و کارگران شهرستان هر چه زودتر از خدمات درمانی رایگان این مرکز بهره مند شوند.

دکتر سهرابی اظهار کرد: با وجود شرایط ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی علیه کشورمان و محدودیت‌های منابع مالی و اعتباری، عملیات ساختمانی با موفقیت به اتمام رسیده است و درمانگاهی استاندارد و در شان بیمه شدگان احداث شده است.

وی ادامه داد: مناقصه خرید تجهیزات درمانگاه در حال برگزاری است، فراخوان تامین نیروی انسانی از طریق شرکت کار و تامین انجام شده است و آزمون استخدامی در اوایل آبان ماه برگزار می شود و قبل از پایان سال شاهد افتتاح و بهره برداری درمانگاه خواهیم بود.

وی افزود: این درمانگاه در زمینی به مساحت ۳۴۰۰ متر مربع با زیر بنای ۲۲۳۵ متر در دو طبقه به عنوان اولین مرکز درمانی تامین اجتماعی در شهرستان زرندیه احداث شده است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false