true
نخستین رویداد توسعه فناوریهای نوین احسان و نیکوکاری توسط کمیته امداد امام خمینی، با همکاری مراکز علمی و پژوهشی و شرکتهای دانشبنیان و خلاق، بانک ها و شرکت های بزرگ حوزه فناوری با هدف جذب و شناسایی ایده های برتر و نوآورانه در حوزه احسان و نیکوکاری برگزار شد.
به گزارش پارسی پرس، کمیته امداد به عنوان یکی از پیشرو ترین نهادهای کشور در زمینه هوشمندسازی و دیجیتالیزه کردن احسان و نیکوکاری در کشور همواره در این حوزه پیش قدم بوده و این رویداد نیز در راستای اهداف سازمانی آن نهاد اجرایی گردید.
به گفته جعفر صباغیان، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی، جایی میتوانیم سخن از توانمندی بزنیم که مرجع علم و تولیدات دانش محور باشیم و کمیته امداد به عنوان مرجع خیر و احسان در کشور چارهای ندارد جز اینکه از به روزترین ابزارهای علمی و فناورانه استفاده کند.
در این رویداد دو پنل تخصصی با عناوین “تحول دیجیتال” با موضوع بحث و تبادل نظر در خصوص وضعیت موجود و بررسی وضعیت مطلوب (تحول دیجیتال) در حوزه احسان و نیکوکاری و نیز “داده های باز و کاربرد آن برای نهادهای حمایتی حاکمیتی” با هدف بحث و تبادل نظر در خصوص وضعیت موجود و مطلوب (داده باز) و همچنین دغدغه های نهادهای حمایتی و حاکمیتی در حوزه های یکپارچه سازی، ابر برنامه ها و امنیت اجر اشد.
اعضای پنل دیجیتال، آقایان دکتر محمد حسن زاده، استاد تمام دانشگاه تربیت مدرس رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری ایران، پژوهشگر در حوزه های تخصصی مدیریت دانش و تحول دیجیتال، دکتر امیر مسعود مددی، مدیر عامل خانه دیجیتال مارکتینگ ایران، استراتژیست و مدرس دانشگاه، دکتر علیرضا بزرگمهری رییس هیات مدیره شرکت سیف کارت رفاه، رییس انجمن پرداخت الکترونیک ایران و فعال در حوزه تحول دیجیتال و آقای دکتر مصطفی امینی، فوق دکتری مدیریت داده محور (از دانشگاه تربیت مدرس) مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت گسترش فناوری های نوین بانک کشاورزی مولف و پژوهشگر تحول دیجیتال در صنایع مالی و تلکام سخنان مبسوطی ایراد نمودند و با اشاره به اهمیت فناوری، نوآوری و هوشمند سازی در احسان و نیکوکاری، به اهمیت نگاه فرآیند محور در این حوزه تاکید داشتند.
دکتر امیر مسعود مددی در این خصوص بیان کرد، امداد می بایست با رویکرد برندینگ مبتنی بر فرآیندهای رضایتمندی خیرین، با استفاده از پتانسیل اجرایی و تجارب ارزنده خود، روند خدمات رسانی را به گونه ای طراحی و اجرا نماید که ضمن وفادارسازی اقشار مختلف مخاطبان نیکوکار و خیرین ایرانی داخل و خارج از کشور به گونه ای عمل گردد که آنان بیش از پیش در مسیر احسان و نیکوکاری حضوری فعال داشته باشند.
مدیر عامل خانه دیجیتال مارکتینگ همچنین افزود، پیش از طراحی و اجرای نرم افزارهای حوزه نیکوکاری می بایست با رفتارشناسی خیرین و شناخت نیاز آنان، معماری ذهنی و حسی سامانه های هوشمند را به گونه طراحی و پیاده سازی نمود که مشوق حضور حداکثری خیرین باشد.
در پایان مراسم اختتامیه نخستین رویداد توسعه فناوریهای نوین احسان و نیکوکاری، از ایدههای برتر تقدیر شد.
true
true
https://parsipress.ir/?p=110007
true
true