×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

دومین جلسه هم اندیشی و تبادل نظر پیرامون نسخه نویسی الکترونیک و حذف دفترچه های درمانی تامین اجتماعی با حضور رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استان مرکزی، نمایندگان دانشکده علوم پزشکی، نظام پزشکی و انجمن داروسازان شهرستان ساوه در بیمارستان شهید دکتر چمران برگزار شد.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر روح اله سهرابی مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در این نشست گفت: سازمان تامین اجتماعی در یکسال اخیر مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد را پرداخت کرده و در حال حاضر تاخیری در پرداخت‌ها وجود ندارد.

وی ادامه داد: استقرار نسخه نویسی الکترونیکی و حذف دفترچه‌های کاغذی و توسعه پزشکان طرف قرارداد به منظور افزایش کمی و کیفی خدمات و تسهیل در امور مخاطبین است و هدف نهایی کسب رضایت بیمه شدگان عزیز است.

دکتر سهرابی افزود: توسعه هر چه بیشتر نسخه الکترونیک در دستور کار است و تلاش و همکاری دانشگاه های علوم پزشکی، پزشکان، داروسازان و تمامی اجزای نظام سلامت برای اجرای این طرح که مقدمه تحقق پرونده الکترونیک سلامت است، مورد انتظار و لازم است.

وی خاطرنشان کرد: در جهت صیانت از حقوق بیمه شدگان و جلوگیری از هرگونه وقفه در ارائه خدمات، دوره های آموزشی برای پزشکان و مراکز طرف قرارداد در حال برگزاری است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: برنامه بازدید از مطب ها برای رفع مشکلات احتمالی نسخه نویسی الکترونیک اجرا می شود، همچنین گروهی متشکل از پزشکان و مراکز طرف قرارداد در فضای مجازی  جهت ارسال فایل های آموزشی و پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات راه اندازی شده است.

دکتر روح اله سهرابی در دیدار با با مدیر کل جدید تامین اجتماعی استان مرکزی گفت : مشارکت گسترده پرسنل و کار گروهی رمز موفقیت سازمان است و اتحاد و همدلی گره‌گشای مشکلات خواهد بود.

همچنین به منظور ایجاد همبستگی و هم افزائی سازمانی، ایجاد وحدت رویه و تشریک مساعی، دکتر سهرابی به همراه معاونین و کارکنان مدیریت درمان با علیرضا حسینی مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان مرکزی دیدار و گفتگو کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: مشارکت گسترده کارکنان و کار گروهی، رمز موفقیت سازمان است و اتحاد و همدلی گره‌گشای مشکلات خواهد بود. زمانی که افراد با هم همکاری می‌کنند هرکدام این فرصت را دارند تا بهترین ایده و تلاش خود را در گروه ارائه کنند و باعث ایجاد خلاقیت و افزایش بهره‌وری می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در قرآن کریم و روایات ائمه معصومین نیز شواهدی برای ضرورت کار گروهی وجود دارد.

دکتر سهرابی افزود: باید با ایجاد فرهنگ کار تیمی و مشارکت همه کارکنان بیمه و درمان در جهت تعالی و تحقق اهداف سازمان تلاش کنیم و بهترین خدمات را به بیمه شدگان ارائه کنیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false