×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

بارسلونا در هفته بيست و دوم رقابت‌هاي لاليگا فردا شب مقابل والنسيا به ميدان خواهد رفت.

هفته بيست و دوم رقابت‌هاي لاليگا فردا شب با چهار ديدار پيگيري مي‌شود و در مهم‌ترين ديدار بارسلونا از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقيقه در نيوکمپ ميزبان والنسيا خواهد بود. کاتالان‌ها که چهارشنبه شب با برتري پر گل مقابل لوانته و در غياب مسي و نيمار به نيمه‌نهايي کوپا‌دل‌ري رسيدند، اعتماد به نفس خود را پس از دو تساوي متوالي در ليگ در هفته‌هاي بيستم و نوزدهم به دست آورده‌اند و در نظر دارند اختلاف خود را با تيم‌هاي اتلتيکو مادريد و رئال مادريد بيشتر کنند.

شاگردان مارتينو که در هفته اخير پس از استعفاي روسل و جنجال‌ها بر سر مبلغ قرارداد نيمار، شرايط چندان خوبي نداشتند، در حال حاضر با ۵۴ امتياز در صدر جدول لاليگا قرار دارند و والنسيا با ۲۵ امتياز رده دهم جدول را به خود اختصاص داده است.

در ديگر ديدارهاي شنبه شب لوانته که در دو بازي رفت و برگشت مقابل بارسلونا در مرحله يک‌چهارم نهايي کوپا‌دل‌ري ۹ بر دو شکست خورد تا از راهيابي به نيمه‌نهايي بازمانَد، از ساعت ۲۰و ۳۰ دقيقه ميزبان رايووايکانو است. لوانته هم‌اکنون با ۲۷ امتياز هشتم است و رايووايکانو با ۱۶ امتياز در مکان نوزدهم براي فرار از منطقه خطر تقلا مي‌کند.ختافه از ساعت ۲۲:۳۰ ميزبان رئال وايادوليد است و مالاگا و سويا از ساعت ۳۰ دقيقه بامداد با هم ديدار خواهند کرد.

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false