×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

اکوپارس، علیرضا کیهان‌پور: به خدا قسم که همه ما مدیون بلامنازع کادر درمانی و بهداشتی ایثارگران پزشک؛داروساز؛ پرستاران؛ تکنسین های فوریت های اورژانس و حتی گمنامان خدماتی مدافعان سلامت کشورمان در این شرایط کرونا و تحریم های ناجوانمردانه و ضد بشری دشمنان این کشور هستیم.

آیا درآمد و کسب منافع نابخردانه از سوی یک مدیرعامل شرکت خصوصی و برگزاری  یک نمایشگاه تکراری وکیل کننده سالیانه که مقرر ومصوب شده بود  دوسالانه باشد تا هم مثلا ارتقای کیفیت پیدا کند وهم   هزینه های سرسام آور به دوش تولید کننده فلاکت زده سنگینی نکند؛ آیا ارزش  این ضد ارزش کار کردن در این شرایط موج شدید گسترش کرونا را دارد.

به خود بیاییم و وجدان ازدست رفته خویش را گواه بگیریم که کار درستی میکنیم.

۳۰ استان را به قربانگاه نمایشگاه کشاندن خیانت وجنایتی ضد انسانی در این شرایط بوده و هست…

آقای مجری برگزاری نمایشگاه نمی دانید از اسفندماه سال گذشته ۱۳۹۸ کل کشور درگیر کرونا بوده  و این همه شهادت کادر درمان و پزشکی به عنوان سرمایه های بی بدیل انسانی کشورمان که جبرانش امکان پذیر نخواهد بود فکر و ایده انجام اینکار قبل از اعلام رسمی ستاد ملی مبارزه با کرونا به شدت مالیخولیای سیراب نشدنی اغواگری بی تخصصی در عرصه شیلات و آبزیان کشور صرف داشتن روابط نا متعارف تیشه به ریشه امنیت ملی محسوب می شود؟

آقای مجری فقط بی یک سوال بنده جواب دهید: فرق ماهیان گرم آبی؛سردآبی؛خاویاری وانواع میگوی صید وپرورشی در چیست؟اگر پاسخ علمی و تخصصی ارائه کردید نگارنده موافق مجری بودن و صلاحیت داشتن برگزاری نمایشگاه بوده و نوشتار را پس می گیرم.

در تاریخ این سرزمین خدمت و خیانت در این شرایط تحریم و کرونا ثبت خواهد شد و باید در محضر عدل الهی و قوه مقتدر قضائیه پاسخگو باشید.وجدان کاری و منشور اخلاقی را سرلوحه خودتان و افراد اتاق مثلا فکرتان قرار دهید شاید بتوانیم در آینده *حاسبو انفسکم قبل ان تحاسبو * را شاهد باشیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false