×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

۱۰۹۰ نفر از دارندگان کارت های سامان و صاحبان فروشگاه های دارای پایانه های فروشگاهی سامان در طرح رسید طلایی صاحب جایزه شدند.

جایزه ویژه فروشندگان با پایانه های فروشگاهی هر ماه ۱ دستگاه پژو۲۰۶ و یک دستگاه خودرو تندر ۹۰ به همراه ۵ عدد تمام سکه، ۱۰ عدد نیم سکه و ۱۵ عدد ربع سکه بهار آزادی در هر هفته می باشد. شایان ذکر است این طرح تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.
به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، این بانک در راستای برنامه های کلان خود برای توسعه فرهنگ بانکداری الکترونیک از آذر ماه سال جاری طرح رسید طلایی را برای دارندگان کارت های سامان و فروشگاه های دارای پایانه فروشگاهی سامان اجرا کرد.

در این طرح که تا کنون ۱۰۹۰ جایزه شامل انواع سکه طلا و خودرو بین برندگان آن توزیع شده است خریداران با کارت های سامان پس از خرید و دریافت رسید از کارت خوان های سامان شماره پیگیری درج شده بر روی رسید را به شماره۳۰۰۰۱۲۰۱ پیامک می کنند و از شانس برنده شدن در طرح عید تا عید سامان بهره مند می شوند.

قابل توجه آنکه، جوایز خریداران با کارت های سامان از پایانه های فروشگاهی سامان در هرماه شامل ۳۳ تمام سکه بهار آزادی، ۶۶ نیم سکه بهار آزادی و ۶۶ربع سکه بهار آزادی است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مرکز سامان ارتباط به شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false