×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
امضای تفاهمنامه آموزشی میان نگین سبز و ملی نفتکش

امضای تفاهمنامه آموزشی میان نگین سبز و ملی نفتکش؛ مراسم امضای تفاهمنامه برگزاری دوره‌های آموزشی میان شرکت نگین سبز خاورمیانه و شرکت ملی نفتکش ایران در محل شرکت ملی نفتکش برگزار شد.

به گزارش پارسی پرس و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری بندر و دریا، تفاهمنامه برگزاری دوره‌های آموزشی دریایی امروز چهارشنبه هفتم شهریورماه ۱۴۰۳ با حضور مدیران ارشد شرکت نگین سبز خاورمیانه و شرکت ملی نفتکش ایران از سوی سیاوش رضوانی، مدیرعامل نگین سبز خاورمیانه و علیرضا علی‌احمدی، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش به امضاء رسید و بین دو شرکت تبادل شد.

در این مراسم که حسین مخلصیان رئیس هیأت مدیره نگین سبز خاورمیانه، جعفر جلالی مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفتکش ایران، محمد رجبی رئیس امور آموزش و توانمندسازی شرکت ملی نفتکش و صمد مهرزاد رئیس واحد آموزش و توانمندسازی شرکت ملی نفتکش نیز حضور داشتند درباره اهمیت انعقاد این تفاهمنامه و اهداف آن گفت‌وگو شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی و خدمات دریایی نگین سبز خاورمیانه در این مراسم با ابراز خرسندی از امضای تفاهمنامه آموزشی با شرکت ملی نفتکش ایران، به سوابق شرکت متبوع خویش اشاره کرد و اظهار داشت: شرکت نگین سبز خاورمیانه با ۲۰ سال سابقه خدمات‌دهی در حوزه بندری و دریایی به ویژه خدمات لایروبی، دیگر فعالیت‌ها ازجمله پایلوتاژ، تعمیر و نگهداری و سرمایه‌گذاری را نیز انجام می‌دهد.

سیاوش رضوانی با تأکید بر اینکه لایروبی، کار تخصصی نگین سبز است، افزود: باتوجه به برنده شدن شرکت نگین در مزایده عملیات بندری شمال کشور، تکالیف و کارهای شرکت بیشتر شده که تکالیف آموزشی هم در قرارداد میان شرکت با سازمان بنادر و دریانوردی هست.

رضوانی اضافه کرد: بر این اساس، نیازمندی‌های آموزشی را بررسی کردیم و به دلیل اینکه برای ما مرکز آموزش طرف قرارداد و کیفیت دوره‌های آموزشی آن مهم بود، مرکز آموزشی محمودآباد شرکت ملی نفتکش ایران را انتخاب کرده و امروز با آن تفاهمنامه امضا کردیم.

مدیرعامل شرکت نگین سبز خاورمیانه یادآور شد که کارهای مقدماتی انجام شده و سیلابس‌های آموزشی احصاء و سیلابس‌های پیشنهادی نگین سبز هم به مرکز آموزش ملی نفتکش ارائه شده است و در این راستا باید دوره‌های آموزشی برای شناورها، فرماندهان و … و همچنین دوره‌های تکمیلی و بازآموزی برگزار شود.

رضوانی خاطرنشان کرد: در قالب این تفاهمنامه علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی، قرار است شرکت ملی نفتکش ایران «طرح جامع آموزشی» ویژه برای شرکت نگین سبز خاورمیانه تهیه و در اختیار آن قرار دهد.

سپس حسین مخلصیان، رئیس هیأت مدیره نگین سبز خاورمیانه درباره اهمیت این تفاهمنامه گفت: یکی از موارد مهم در این قرارداد و تفاهمنامه، ورود تکنولوژی و دانش‌های نوین دریایی از خارج به داخل کشور است تا در قالب دوره‌های آموزشی مصوب ارائه شود و ما در این مسیر از توانمندی‌های شرکت ملی نفتکش استفاده خواهیم کرد.

در ادامه مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران ضمن قدردانی از شرکت نگین سبز خاورمیانه برای انعقاد این تفاهمنامه اظهار داشت: شرکت ملی نفتکش امکانی را فراهم کرده است تا علاوه بر انجام دیگر مسئولیت‌هایی که برعهده دارد، باتوجه به توانمندی و ظرفیت‌هایی در اختیار بتواند خدمات آموزشی را نیز به دیگر شرکت‌ها ارائه کند.

علیرضا علی‌احمدی افزود: شرط ارائه این گونه خدمات آموزشی آن است که بتوانیم خدمات کیفی به ذینفعان بدهیم و تلاش کنیم تا این خدمات بهتر و باکیفیت‌تر شود و گسترش پیدا کند.

علی‌احمدی در ادامه تصریح کرد که توسعه خدمات آموزشی باید به گونه‌ای باشد که فقط آموزش‌های دریایی نباشد بلکه دوره‌های آموزش مدیریت، منابع انسانی، مالی اداری، بازرگانی و بازاریابی نیز به سرفصل‌های آموزشی مرکز آموزشی شرکت ملی نفتکش ایران اضافه شود.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران اظهار امیدواری کرد که باتوجه به ویژگی‌ها و توانمندی‌های شرکت نگین سبز خاورمیانه، علاوه بر انجام و اجرای تفاهمنامه به امضاء رسیده، همکاری‌های فی مابین در آینده نیز توسعه پیدا کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
امضای تفاهمنامه آموزشی میان نگین سبز و ملی نفتکش
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false