×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

معاون فنی و آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور گفت: بر اساس تعریف سازمان یونسكو در صورتی كه افراد در حال كار، دوره های آموزش ضمن خدمت را نگذرانند، بی سواد محسوب می شوند.

عزیز حبیبی روز دوشنبه در مراسم امضای یادداشت تفاهم همكاری با بیمه آسیا كه در محل سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور برگزار شد، افزود: بر اساس این یادداشت تفاهم در طراحی استانداردها و سر فصل های آموزشی و همچنین مهارت آموزی می توانیم از كارشناسان حوزه بیمه استفاده كنیم.

وی با اشاره به این كه، برای شركت در این دوره های آموزشی حداقل سوابق لازم در نظر گرفته شده است، گفت: شكی نیست در دوره های آموزشی كه برای صنعت بیمه در نظر گرفته شده است از خبرگان صنعت بیمه استفاده خواهد شد.

حبیبی با اشاره به عناوین دوره های فناوری كه از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای انجام می شود، اظهار داشت: این دوره ها شامل كاردانی فنی،‌ مهندسی فناوری،‌ مهندسی فناوری ارشد و مهندسی فناوری خبره است كه به ترتیب معادل مدارك دانشگاهی فوق دیپلم،‌ كارشناسی، كارشناسی ارشد و دكتری است.

وی تصریح كرد: سطوح تحصیلی در هر دو نظام آموزش عالی نظری و نظام آموزش عالی مهارت از نظر ارزش همطراز بوده و فارغ التحصیلان هر یك از سطوح تحصیلی در این دو نظام می توانند بر اساس شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش در سطوح بالاتر در هر یك از دو نظام ادامه تحصیل بدهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false