×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خراسان شمالی گفت: استقرار طرح نسخه الکترونیک یکی از اقدامات شاخص و کلیدی سازمان تامین اجتماعی است.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر جلال جهان نیا با حضور در سامانه ۱۱۱ پاسخگویی به سوالات مردمی بازرسی استانداری خراسان شمالی که مدیران کل بیمه سلامت، سازمان انتقال خون، معاونین درمان دانشگاه علوم پزشکی استان و شهرستان اسفراین نیز حضور داشتند، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گزارشی از عملکرد و خدمات ارائه شده در حوزه درمان تامین اجتماعی استان ارائه کرد.

وی گفت: استقرار طرح نسخه الکترونیک یکی از اقدامات شاخص و کلیدی سازمان تامین اجتماعی است که با کمک پزشکان و مراکز طرف قرارداد در حال اجرای آن هستیم و این امر، گامی اساسی در راستای ایجاد پرونده الکترونیک بیمار است که سلامت جامعه را نیز ارتقاء می دهد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: با افتخار اعلام می کنیم که همکاران ما در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان با رعایت دستورالعمل های ابلاغی بهداشتی و مراقبتی و همچنین بکارگیری تمام توان و ظرفیت موجود در خدمت مردم هستند و در راستای ارائه بهترین خدمات از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false