×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
استفاده از یافته‌های بین‌المللی برای تدوین استانداردهای ملی

استفاده از یافته‌های بین‌المللی برای تدوین استانداردهای ملی، حسن فروزان‌فرد، رئیس کمیسیون حکمرانی سازمانی اتاق تهران که به تازگی به ریاست کمیته فنی ۳۰۹ با موضوع ترجمه و تدوین استاندارد حکمرانی سازمانی منصوب شده است، اعلام کرد که میزبانی جلسات این کمیته در سه سال آینده به اتاق تهران واگذار شده است.

به گزارش پارسی پرس: رئیس کمیسیون حکمرانی سازمانی اتاق تهران با ارائه جزییاتی از کارکرد کمیته ۳۰۹ گفت: این کمیته به صورت متناظر با کمیته ۳۰۹ بین‌المللی و تحت عنوان حکمرانی سازمانی فعالیت کرده و طیف گسترده‌ای از استانداردها در حوزه حکمرانی سازمانی و مبارزه با فساد را تدوین می‌کند.

حسن فروزان‌فرد با بیان اینکه کمیته ملی ۳۰۹  از یافته‌های بین‌المللی برای تدوین استانداردهای ملی استفاده می‌کند، ادامه داد: دو جهت‌گیری مختلف و البته هم‌راستا در این زمینه وجود دارد؛ نخست همکاری در زمینه آماده‌سازی اسناد بین‌المللی و همچنین بهره‌گیری از اسنادی که تاکنون تدوین شده است.

او در ادامه گفت: به‌رغم آنکه سازمان استاندارد ایران یکی از اعضای اصلی و قدیمی سازمان بین‌المللی استاندارد محسوب می‌شود، مشارکت و همکاری ما در تدوین استانداردهای جهانی کمرنگ بوده است. بنابراین تلاش ما در اتاق تهران این است که با توجه به دسترسی گسترده به اعضا، تشکل‌ها، دستگاه‌های دولتی و دانشگاهیان این نقیصه را برطرف کنیم و به این ترتیب در تدوین و بازنگری استانداردها نقش فعالی ایفا کنیم.

تماشای ویدیو در آپارات: https://www.aparat.com/v/hkmwe4l

true
true
استفاده از یافته‌های بین‌المللی برای تدوین استانداردهای ملی
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false