×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

شهردار تبریز بعد از انتقادهای مکرر رسانه ها و سقوط تیم فوتبال شهرداری تبریز به لیگ دسته اول کشور تن به تغییر مدیریت سازمان ورزش شهرداری تبریز داد و با ابلاغ حکمی مدیرعامل سازمان ورزش قهرمانی شهرداری تبریز را معرفی کرد.

 در حالیکه در یک اقدام عجیب دیگر سهرابی هم با ارتقا درجه! به سمت جدیدالتاسیس معاون ورزشی شهرداری تبریز منصوب شد. علیرضا نوین طی حکمی یوسف قوام لاله قائم مقام سابق باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری را به عنوان مدیرعامل سازمان ورزش قهرمانی این مجموعه معرفی کرد.
بنا بر اعلام و ابلاغ شهردار تبریز مدیریت ورزش قهرمانی شهرداری تبریز از این پس وظیفه حمایت ، هدایت ، ساماندهی و مدیریت تمامی تیم ها در کلیه رشته های ورزش قهرمانی شهرداری در رده های سنی مختلف غیر از فوتبال و فوتسال و مباحث و مسایل مربوط به این دو رشته  را بر عهده خواهد داشت.
گفتنی است مدیریت سازمان ورزش قهرمانی یکی از چهار بخش و مدیریت مستقل و تفکیکی ایجاد شده در حوزه ورزش شهرداری به شمار می رود که در راستای هم افزایی ، تقسیم وظایف و مسوولیت های ستادی و اجرایی از سوی شهردار تبریز ایجاد و ابلاغ شده است.
 
سهرابی هم معاون شد!
 
شهردار تبریز با ابلاغ حکمی ویژه ضمن ایجاد معاونت ورزش در مجموعه شهرداری تبریز معاون این حوزه از شهرداری را نیز معرفی کرد.نوین همچنین طی تصمیمی ویژه و در راستای ایجاد تغییرات ساختاری در حوزه عملکرد ورزشی شهرداری ، ضمن ایجاد معاونت امور ورزشی ، میرمعصوم سهرابی مدیرعامل سابق باشگاه و سازمان ورزش شهرداری تبریز را به عنوان معاون ورزشی شهرداری منصوب کرد.
به گفته شهردار تبریز مدیریت ستادی در حوزه ورزش ، سیاستگذاری کلان در امورات اداری و مالی ، مدیریت و نظارت بر فعالیت اماکن و مجموعه های ورزشی شهرداری ، امور حقوقی و قراردادهای حوزه ورزش و نیز نظارت و سیاستگذاری عالیه در این حوزه از مهم ترین وظایف و مسوولیت های معاونت جدیدالتأسیس ورزش شهرداری تبریز خواهد بود.
گفتنی است امسال در نتیجه مدیریت درخشان سهرابی!، تیم فوتبال شهرداری تبریز با تحمیل زیان ۳۴۰ میلیاردی به شهروندان تبریزی از لیگ برتر به دسته اول سقوط کرد.
 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false