×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح از فعالیت ۲۶۰ دفتر برای ارائه خدمات الکترونیک به بازنشستگان تحت پوشش این سازمان خبر داد و گفت: تسهیل در ارائه خدمات به صورت الکترونیک و ایجاد دفاتر خدمت رسانی در اولویت برنامه های ما قرار دارد.

امیر سرتیپ جمشید فرقانی نیا رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح در نشست خبری امروز گفت: افزایش سرعت و نیز تسهیل در ارائه خدمات به جامعه بازنشستگان نیروهای مسلح در اولویت کاری است.
وی ادامه داد: هم اکنون۲۶۰دفتر خدمات الکترونیکی در سراسر کشور به بازنشستگان نیروهای مسلح خدمات ارائه می دهند و افزایش و توسعه این دفاتر در دستور کار است.
فرقانی نیا در مورد فعالیتهای ورزشی نیز تاکید کرد: اقدامات مهمی در سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح برای بازنشستگان انجام می شود که ورزش و توسعه ورزش های همگانی یکی از آن هاست.
وی گفت: در همین راستا سازمان نیروهای مسلح در روز ۵ مهرماه همایش ۱۰۰ هزار نفری را در تمامی استان های کشور برگزار می کند که این همایش در تهران در سه بوستان برگزار می شود که باغ موزه دفاع مقدس و بوستان ولایت از جمله آنهاست.
فرقانی نیا با اشاره به این که در سال جاری حدود ۱۷ میلیارد تومان برای برگزاری این همایش هزینه خواهد شد گفت: بازنشستگان به همراه خانواده خود می توانند در این همایش شرکت کنند و زمان برگزاری نیز از ۷ تا ۱۰ صبح خواهد بود.
به گفته رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح، توسعه ورزش همگانی، ورزش های قهرمانی و ایجاد خدمات ورزشی برای بازنشستگاه، حفظ و آمادگی جسمانی، غنی سازی اوغات فراغت، توسعه ورزش در سطح بین المللی و داخلی، تدوین و اجرای سیاست های ورزشی، افزایش سطح سلامت بازشستگان از جمله اهداف سازمان در جهت حفظ سلامت بازنشستگان است.
فرقانی نیا از برگزاری ده مرحله تورهای ورزشی خبر داد و گفت: در حال حاضر مشغول برنامه ریزی برای برگزاری این تورها هستیم و امیدواریم در آینده ای نزدیک نسبت به راه اندازی آن اقدام شود.
سرتیپ فرقانی، تمرینات صبحگاهی و فعالیت۱۰۲ایستگاه سلامت در سراسر کشور، برگزاری تورهای کوهنوردی و کویرنوردی و نیز همایش ها و پیاده روی های خانوادگی از برنامه های دیگر برای خدمت رسانی بیشتر است.
وی خاطر نشان کرد: در تهران هم در سه منطقه شهرستان ورامین، بوستان جوانمردان و نیز باغ موزه دفاع مقدس این راهمپیایی خانوادگی برگزار می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false