×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

به گزارش اکوپارس به نقل از روابط عمومی نظام صنفی  کشاورزی و منابع طبیعی ایران: سعید سلطانی مدیرعامل اتحادیه دامداران با اشاره به اینکه دلالان و واسطه گران بازار گوشت را در دست گرفته اند، اظهار داشت: گوشت با اختلاف قیمت ۵۰ تا ۶۰ درصدی از تولیدکننده به دست مصرف کننده میرسد. در حقیقت حلقه های واسط مازادی در این بین وجود دارند که هرکدام بازار را تغییر می دهند.

مدیرعامل اتحادیه دامداران درباره میادین میوه تره بار نیز گفت: اگرچه فلسفه وجودی میادین میوه و تره بار این است که کالای تولیدکننده مستقیم به دست مصرف کننده برسد اما شهرداریها به جای اینکه غرفه ها را در اختیار تشکل های کشاورزی قرار دهند آنها را به مزایده می گذارند و رقیب تشکل ها نیز افرادی هستند که حاضرند با هر قیمتی این غرفه ها را اجاره کنند.

یعنی تعاونی‌های ما قدرت رقابت با این افراد را ندارند؛ بنابراین اگر دولت جایگاه هایی را در طول سال برای تشکل های بخش کشاورزی در نظر بگیرد آنها می توانند محصولات تولید شده را با قیمت واقعی به دست مصرف کننده برسانند و این اقدام در نهایت به نفع تولیدکننده و مصرف کننده خواهد بود و دست واسطه ها نیز قطع می شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false