×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی از اجرای ۱۰ پروژه مختلف عمرانی در مناطق کمتر توسعه یافته این استان خبر داد.

صفر اصغری اظهار داشت: این پروژه های عمرانی در راستای سیاست عدالت محوری و محرومیت زدایی دولت اجرا می شوند و ارزش ریالی آنها بالغ بر یک میلیارد و ۵۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.
به گفته مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی، این اعتبار از محل بودجه جزء شش ردیف ۵۱۰ هزار قانون بودجه سال ۹۰ تامین شده است.
وی افزود: پروژه های مزبور در مناطق کمتر توسعه یافته شهرستان های اهر، ورزقان، چاراویماق، کلیبر و خداآفرین اجرا می شود.
این مسئول در استانداری آذربایجان شرقی همچنین، گازرسانی به ۱۳۰ روستای استان طی سال گذشته را یادآور شد و گفت: در حال حاضر در ۳۱۵ روستای دیگر عملیات اجرایی پروژه های گازرسانی شروع شده است.
اصغری ادامه داد: آذربایجان شرقی یکی از استان های سردسیر کشور است و به همین خاطر دولت در سال ۹۰ افزون بر ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل عملیات اجرایی پروژه های نیمه تمام به تعداد ۱۵۵ پروژه و شروع عملیات اجرایی تعداد ۲۷۶ پروژه جدید تخصیص داده بود.
مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی اضافه کرد: تا کنون بیش از ۷۴ درصد خانوارهای روستایی ساکن در مناطق روستایی آذربایجان شرقی از مزایای گاز طبیعی بهره مند شده اند و این استان از نظر طول شبکه گازرسانی روستایی و تعداد خانوار روستایی بهره مند از گاز طبیعی در رتبه اول کشور قرار دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false