×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
اجرای کالابرگ الکترونیک با شکل جدید

اجرای کالابرگ الکترونیک با شکل جدید؛ به‌دنبال ابلاغیه دولت برای تداوم اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در سال جاری، قرار است این طرح با شکل و شمایل جدید ادامه پیدا کند.

به گزارش پارسی پرس، سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره اینکه مدل جدید کالابرگ چه‌زمانی اجرایی می‌شود؟ به تسنیم گفت: بررسی‌های نهایی انجام شده است و در ماه جدید خبرهای مربوط به آن به‌طور رسمی اعلام می‌شود.

داوود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه هم درباره مدل جدید اجرای کالابرگ گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئولیت اطلاع‌رسانی را به‌عهده دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با تأکید بر تداوم اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در سال ۱۴۰۳ گفت: جلسه‌ای با سرپرست ریاست جمهوری داشتیم تا فرایند آن را به شکل جدید طراحی و اجرایی کنیم. البته این طرح ادامه دارد و مورد تاکید رئیس جمهور بود، اما جزئیات آن هنوز به تایید نرسیده است.

سیدصولت مرتضوی افزود: برای این کار باید جلساتی با حضور سازمان برنامه و بودجه و وزارت نفت برگزار شود تا هماهنگی میان دستگاه‌ها بیشتر شود. در تداوم طرح کالابرگ الکترونیکی شکی نیست.

گفتنی است، براساس مصوبه هیأت وزیران اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در سال ۱۴۰۳ با ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار جدید تمدید شد.

مصوبه جلسه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ هیأت وزیران با پیشنهاد مشترک سازمان برنامه و بودجه و وزارت کار درخصوص «استمرار اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در سال ۱۴۰۳» طی نامه شماره ۲۴۶۲۹ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ ابلاغ شد.

 

true
true
اجرای کالابرگ الکترونیک با شکل جدید
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false