×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

رئیس دفتر اسناد پزشکی استان کرمان ضمن تشریح اهداف، رویکردها و راهبردهای این دفتر در مرحله دوم اجرای نسخه الکترونیک، گفت: اجرای طرح نسخه الکترونیک در استان کرمان تداوم دارد.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر حمیدرضا متولی زاده افزود: قریب ۲ سال از اجرای مرحله اول طرح نسخه الکترونیک می گذرد و در این مدت همکاران اسناد پزشکی در قالب تیم های مختلف به مراکز درمانی مراجعه کرده اند و طرح را معرفی و نسبت به ترغیب پزشکان و مراکز درمانی برای صدور نسخه الکترونیک اقدام کرده اند.

رئیس دفتر اسناد پزشکی اظهار داشت: استان کرمان از حیث اجرای طرح نسخه الکترونیک، جایگاه میانه را در کشور دارد و در مقایسه با استان های مشابه، رتبه برتر را به دست آورده است.

وی اضافه کرد: در مرحله جدید اجرای این طرح، اشکالات مرتفع شده و سیستم و زیر ساخت ها ارتقاء یافته است.

دکتر متولی زاده افزود: در فاز جدید طرح نسخه الکترونیک، تیم های جدید متشکل از همکاران دفتر اسناد پزشکی شکل می گیرند و با مراجعه مجدد به مراکز درمانی و پزشکی، نسبت به معرفی مزایای جدید صدور نسخه الکترونیک اقدام می شود.

وی یادآور شد: در مرحله جدید سعی داریم که یک هماهنگی بین پزشکان، داروخانه ها و مراکز پاراکلینیک برای صدور نسخه الکترونیک به وجود آوریم.

وی همچنین بر تقویت ارتباطات با مراکز درمانی طرف قرارداد تاکید کرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false