×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: ابهاماتی روی تامین منابع مالی لازم برای اجرای طرح تامین کالاهای اساسی وجود دارد و اگر دولت نظر خاصی در این مورد داشته باشد، می‌تواند به ما اعلام کند تا در طرح لحاظ کنیم.

به گزارش پارسی پرس به نقل از خانه ملت: حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با اشاره به تصویب کلیات طرح تامین کالاهای اساسی در صحن علنی روز گذشته گفت: با توجه به اهمیت این طرح، نیاز به یک سری هماهنگی‌های دقیق و عمیق با دولت وجود دارد که در این راستا به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع شد.

نماینده مردم همدان در مجلس تصریح کرد: دولت دیروز مخالفتی با کلیات طرح تامین کالاهای اساسی نداشت و مقرر شد، ما در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات تا قبل از بررسی جزئیات آن با دولت هماهنگی روی بحث منابع داشته باشیم.

حاجی‌بابایی اظهار کرد: ابهاماتی بر روی تامین منابع مالی لازم برای اجرای طرح تامین کالاهای اساسی وجود دارد و اگر دولت نظر خاصی در این مورد داشته باشد، می‌تواند طی این دوهفته به ما اعلام کند تا در طرح لحاظ کنیم.

 رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: در این دو هفته که مجلس به دلیل حضور نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه جلسه ندارد، کمیسیون هماهنگی‌های خود را برای بررسی جزئیات طرح انجام می‌دهد تا در اولین جلسه کاری مجلس طرح تامین مالی (طرح معیشتی مجلس) در دستور کار قرار بگیرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false