×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

بسته به زمان و دلیل تاخیر، ایرلاین‌ها و فرودگاه‌ها باید ضرر و زیان و خدماتی به مسافران ارائه کنند.

سازمان هواپیمایی کشوری قصد دارد دستورالعملی ابلاغ کند که حقوق مسافران را زمان تاخیر پرواز مشخص می‌کند.
 سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان متولی حمل و نقل هوایی وظیفه دارد حقوق مسافران را زمان تاخیر پرواز مشخص کند.
مسافران زمان تاخیر پرواز حقوقی دارند که شرکت‌های هواپیمایی و شرکت فرودگاه‌های کشور موظف به انجام آن هستند.
بسته به زمان و دلیل تاخیر، ایرلاین‌ها و فرودگاه‌ها باید ضرر و زیان و خدماتی به مسافران ارائه کنند.
این تاخیرها می‌تواند به دلیل شرایط جوی، مشکلات فنی هواپیما یا حتی مشکلات فرودگاه‌ها باشد که به این ترتیب هر کدام از شرکت‌های خدمات‌رسان به مسافران هوایی باید خود را موظف به پرداخت هزینه بدانند.
یک مقام مسئول در این باره به ایسنا گفت: دستورالعملی که از سوی سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ خواهد شد، کلیات را در زمان وقوع تاخیر پرواز مشخص می‌کند.
وی افزود: طبق این دستورالعمل ممکن است نمایندگان سازمان هواپیمایی کشوری در فرودگاه‌ها مستقر شوند تا در صورت هر گونه تاخیر، دلیل آن را پیگیری کرده و حقوق مسافران را در نظر گیرند.
این مقام مسئول یادآور شد: سازمان هواپیمایی کشوری همیشه دستورالعملی در این زمینه داشته اما دستورالعمل جدید، به روز شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false