×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم به دلیل ابتلای به کرونا به بخش مراقبت های ویژه CCU بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شد.

به گزارش اکوپارس  به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، با شیوع موج جدید ویروس کرونا، ۵۰ درصد از ظرفیت بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی تامین اجتماعی قم با تمام امکانات وارد چرخه پذیرش بیماران کرنایی شد.

محمد رضا هدایتی رییس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان استان قم اظهار داشت: از ابتدای مهر ماه تاکنون بیش از ۱۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در بخش های مختلف بیمارستان امام رضا (ع) بستری و خدمات درمانی لازم به آنان ارائه شده است.

وی گفت: مدیریت درمان استان قم در استان، از طریق ۳ مرکز درمانی سرپایی و یک بیمارستان تامین اجتماعی به بیماران و مراجعین خدمات ارائه می کند که با توجه به شروع فصل سرما و شیوع موج جدید ویروس کرونا، علاوه بر مدیر درمان استان قم بیش از ۶۰ نفر از کارکنان بیمارستان و واحدهای درمان نیز به این ویروس مبتلا شدند که این امر فشار مضاعفی را بر دوش کادر درمانی و پشتیبانی درمان به وجود می آورد.

هدایتی در ادامه افزود: تیم مدیریتی استان قم با برنامه ریزی های انجام شده و استفاده از نیروهای بخش های دیگر و همچنین فراهم نمودن تجهیزات و داروی مورد نیاز تلاش می کنند تا از کیفیت خدمت به بیماران کاسته نشود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false