×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

Emak-Volleyball-3240714e
یک دختر نوجوان اهل قزاقستان مورد توجه فوق العاده رسانه ها و طرفداران قرار گرفته است، اما نه بخاطر مهارتش برای والیبال بلکه بدلیل ظاهر جذابش.

به گزارش هافینگتون پست، منتقدان بر این اعتقادند که زیبایی بیش از حد سابینا آلتیبکووا، ۱۷ ساله، Sabina Altynbekova، موجب از دست رفتن تمرکز در این ورزش میشود. حتی مربی این بازیکن میگوید، در تیم او همه چیز پیرامون یک بازیکن میگردد، حداقل تا آنجاییکه به طرفداران تیم مربوط است.

“با این شرایط غیرممکن است بتوان کار کرد.” این نظر نورلان سادیکف، مربی تیم زیر ۱۹ ساله های قزاقستان است که با Tengrin News گفتگو کرده است. “جمعیت طوری رفتار میکند انگار تنها یک بازیکن در این مسابقات وجود دارد.”

او مشخصا در مورد مسابقات اخیر در تایوان صحبت میکند که این ورزشکار جوان در آن به یک ستاره در اینترنت تبدیل شد. ویدئوهای یوتوب که آلتیبکووا را در حال تمرین یا حتی ایستادن نشان میدهد دهها هزار و بعضا صدها هزار بار دیده شده اند.

Kazakhstan-Sabina-Altynbekova-Volleyball-Player-Babe-warming-up-sitting-on-court-smiling

مادر آلتیبکووا میگوید، این ستاره جوان به دبیرستانی برای استعدادهای ویژه رفته است و اخیرا وارد “دانشگاه علوم انسان و حقوق قزاق” شده است. “من میخواستم او به مدرسه حقوق برود، ولی او ورزش را انتخاب کرد،” این بخشی از صحبتهای اوست که بوسیله Google Translation ترجمه شده است.

او اضافه میکند که از دخترش دعوت کرده اند که مدل شود.

از او نقل شده است، “ولی او این کار را نخواهد پذیرفت، ما به عنوان والدین مخالف این کار هستیم.”

 

 

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false