×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

سه ماه پس از حضور مدیرعامل جدید آپاداناسرام؛بر اساس تصمیمات مدیریت کلان سیستم توسط شرکت هلدینگ آتیه صبا، کارخانه آپاداناسرام واقع در شهرستان بوئین زهرا در استان قزوین ، یکی از زیر مجموعه های وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشور، در آستانه سفر ریاست جمهوری به این استان تعدیل پله ، پله نیروهای ستادی و کارگری خود را آغاز کرد.


گفتنی است تعدیل نیروهای این شرکت در حالی صورت می گیرد که در روز ۱۰ شهریور ماه ، نیک کار اصفهانی مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا، طی نشست خبری اعلام کرده بود: “یکی از واحد های صنعتی مان به نام کارخانه صنعتی آپادانا سرام در بوئین زهرا یکی از واحد های بسیار پیشرفته متعلق به این هلدینگ است که ظرفیت تولید آن ۲۰ میلیون مترمربع در سال است. مدیرعامل سرمایه گذاری “آتیه صبا” ادامه داده بود: خوشبختانه به تازگی اولین محموله این شرکت به آلمان صادر شده که در واقع اولین محموله صادراتی سرامیک ایران است. در عین حال با ترکیه و ۱۰ کشور دیگر در حال مذاکره هستیم که تولیدات صنعتی آپادانا سرام را صادر کنیم.”
آپاداناسرام یکی از پرحاشیه ترین شرکت های زیر مجموعه آتیه صبا بوده و از بدو تولد خود با برنامه اشتغال زایی برای ۱۰ هزار نفر در استان قزوین آغاز به کار کرده است و حالا قربانی تعویض مکرر مدیران عامل و اعضای هیات مدیره ای است که طی حیات این شرکت تصمیمات خود را اعمال کرده اند، ۸ مدیرعامل طی ۴ سال! اگر آپاداناسرام به گفته مدیرعامل هلدینگ در حال تولید و صادرات است چه اتفاقی برای نیروی کار این شرکت می افتد؟ اگر آپاداناسرام دچار مشکلات عدیده مالی ، ورشکستگی و … است، چرا تصمیم کلان فقط با تعدیل پله پله و نرم کارکنان نمایان می شود؟ در آپادانا چه تحولاتی در حال رخ داد است؟؟؟ راز پس پرده آپاداناسرام چیست؟  منتظر می مانیم و نتایج را نظاره می کنیم.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false