×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

بدنبال اهداف کلان هتل پارسیان استقلال مبنی بر تلاش مداوم در جهت افزایش دانش تخصصی کارکنان درحوزه های شغلی آنان به منظور ارتقای کیفیت خدمات و رضایت مندی بیشتر میهمانان، اولین دوره آموزش آشپزی فرنگی در سال ۹۱برای کارکنان آشپز این هتل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هتل پارسیان استقلال در این دوره آموزشی ضمن خدمت ۲۰ نفر از آشپز های این هتل ۵ ستاره مجموعاً طی مدت ۱۶ ساعت زیر نظر مدرس برجسته و مدیر گروه آشپزی شرکت آموزش، مطالعات و مشاوره سیاحتی گردشگران بنیاد آموزش های لازم در ارتباط با چگونگی تهیه و طبخ ۱۳ نوع غذا، سوپ و سالاد پرطرفدار فرنگی را فرا گرفتند.
بنابر این گزارش بر اساس اعلام مدیریت آموزش هتل استقلال نحوه تهیه و چگونگی طبخ سوپ گاسپاچو، جوحه کباب غربی، اسکاچ چینی، سالاد سزار، حمص، املت اسپانیایی، چیلی کن کارنه، کیش لورین، اگ رول، برنج تند مکزیکی، فراید رایس، مرغ بابیکیو و مطبل در این دوره به فراگیران آموزش داده شد و در پایان نیز از آنان آزمون عملی و تئوری بعمل آمد.
به گزارش روابط عمومی هتل پارسیان استقلال احمد مولوی مدیرعامل این هتل در اختتامیه دوره مذکور با حضور در جمع فراگیران و مشاهده سفره غذاها، سوپ ها و سالاد های طبخ شده توسط فراگیران، طی سخنانی با اشاره به جایگاه ویژه بخش غذا و نوشیدنی در صنعت هتلداری بعنوان یکی از دو بخش درآمد زا، افزود: از جمله بخش هایی که درجذب میهمان و رضایت مندی آنان نقش ممتازی دارد واحد غذا و نوشابه است که طبعاً آشپزها در این ارتباط رل اصلی را بازی می کنند.
ایشان یادآور شد: اهمیت طبخ و عرضه انواع غذاهای فرنگی در هتل پارسیان استقلال به دلیل میزبانی و پذیرایی مداوم این هتل از اتباع خارجی میهمان جمهوری اسلامی ایران در قالب هئیت های سیاسی، تجاری، بازرگانی و گردشگری ضرورتی اجتناب ناپذیر است که در صدد تقویت این بخش از خدمات هتل هستیم.
مدیرعامل هتل پارسیان استقلال گفت: البته تنوع غذا یی در صنعت گردشگری خود به تنهایی جاذبه ایی منحصر بفرد بشمار می آید به گونه ایی که امروزه اغلب برنامه ریزان این صنعت تلاش می کنند تا از شیوه های نوین برای عرضه بهترین محصول غذایی متناسب با ذائقه میهمانان استفاده کنند.
مولوی در پایان به آشپزهای هتل استقلال توصیه کرد با ایجاد تنوع در خدمات غذا و نوشابه بیش از گذشته درجلب رضایت مندی میهمانان ایفای نقش کنند.
گفتنی است با توجه به استقبال فراگیران از این دوره آموزشی و از طرفی درخواست مدیر غذا و نوشابه و همچنین سرآشپز هتل استقلال به تداوم برگزاری دوره های مشابه، طراحی و اجرای دوره های بعدی نیز در دستور کار مدیریت آموزش این هتل قرار گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false