×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

سیدمحمد آسوده مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان و دکتر علی جباری مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی به اتفاق آرای اعضای کمیته انضباطی سندکای بیمه گران ایران به عنوان رییس و نایب رئیس این کمیته انتخاب شدند.

به گزارش اکوپارس به نقل از روابط عمومی سندکای بیمه گران ایران، اولین جلسه کمیته انضباطی سندیکای بیمه گران ایران روز دوشنبه و در راستای اجرای دستور العمل اجرای تبصره یک ماده ۱۲ اساسنامه سندیکای بیمه گران ایران تشکیل شد و در این جلسه از میان ۷ عضو این کمیته، سید محمد آسوده مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان به عنوان رییس و دکتر علی جباری مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی به عنوان نایب رییس انتخاب شدند.

براساس بند ب ماده ۱ دستور العمل اجرائی تبصرۀ یک ماده ۱۲ اساسنامه سندکای بیمه گران ایران، کمیته انضباطی این نهاد صنفی مرکب از هفت نفر، شامل سه نفر از اعضای سندکا به انتخاب شورای عمومی، روسای کمیسیون‌های مالی، فنی و حقوقی و دبیرکل سندیکا است که می‌بایست با رعایت مفاد این دستورالعمل و قوانین و مقررات جاری نسبت به تخلفات اعلام شده علیه هر یک ازاعضای سندیکا، رسیدگی و اتخاذ تصمیم کنند.

هم اکنون سید محمد آسوده، دکتر علی جباری و دکتر محمد رضایی بعنوان منتخبین شورای عمومی، سید رسول تاجدار، هادی اویار حسین و دکتر نیما نورالهی بعنوان روسای کمیسیون‌های مالی، فنی و حقوقی سندکا و دکتر سیدمحمد کریمی بعنوان دبیرکل سندیکا دراین کمیته عضویت دارند. در ماده ۲ دستورالعمل موضوع تبصره یک ماده ۱۲ اساسنامه سندکای بیمه گران ایران، اعضای کمیته انضباطی در اولین جلسه از بین خود یک نفر به عنوان رئیس و یک نفر به عنوان نایب رئیس انتخاب می‌نمایند که طی آن کمیته مذکور صبح دوشنبه ۲۱ مهر ماه در محل سندیکای بیمه گران ایران تشکیل جلسه داد و فرآیند قانونی آن را به انجام رساند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false