×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
۹۵۰ واحد مسکونی در هرمزگان تا پایان هفته دولت تحویل متقاضیان می‌شود

۹۵۰ واحد مسکونی در هرمزگان تا پایان هفته دولت تحویل متقاضیان می‌شود، مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: ۹۵۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان تا پایان هفته دولت امسال افتتاح و تحویل متقاضیان می‌شود.

به گزارش پارسی پرس به نقل از ایرنا، مجید سلحشور روز شنبه ضمن گرامیداشت هفته دولت به تشریح طرح‌های حوزه راه و مسکن پرداخت و اظهار کرد: برای ساخت و تکمیل این واحدهای مسکونی در قالب شهری، روستایی، مسکن مهر، خودمالک و بافت فرسوده، هشت هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال هزینه شد.

وی بیان کرد: همچنین در طول هفته دولت اجرا و بهره‌برداری از خدمات روبنایی پنج طرح مسکن مهر شامل چهار پروژه محوطه سازی و یک پروژه نصب و راه‌اندازی آسانسور با اعتبار ۸۵۱ میلیارد ریال نیز آغاز می‌شود.

مدیرکل راه وشهرسازی هرمزگان اظهار کرد: در این هفته در سطح استان عملیات احداث تعداد ۲۰ مدرسه ۱۲ کلاسه در سایت‌های نهضت ملی مسکن استان با اعتبار پنج هزار میلیارد ریال آغاز می‌شود.

سلحشور گفت: در مجموع ۹۷۵ طرح عمرانی با اعتبار ۱۴ هزار و ۸۲۱ میلیارد ریال در هفته دولت در استان هرمزگان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که با بهره‌برداری از این طرح‌ها خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه خواهد شد.

دوم تا هشتم شهریورماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نام دارد.

true
true
۹۵۰ واحد مسکونی در هرمزگان تا پایان هفته دولت تحویل متقاضیان می‌شود
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false