×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

مهدیشهر_ حسین بابامحمدی :دکتر حاجی بگلو از بهره برداری میدان پروفسورنادعلیان خبردادوگفت : طی تصمیم گیری های انجام شده و برنامه هایی که برای ایجاد میادین در سطح شهر داشتیم، میدانی به نام یکی از مفاخر مهدیشهر در بلوار کوی دانشگاه عملیات احداث آن شروع شد.

 

 

شهردارمهدیشهر ادامه داد: جا دارد تقدیر و تشکری داشته باشم از حاج فریدون کارون که این پروژه را با مشارکت ایشان، از موثرین شهر شهمیرزاد هستند پایه گذاری شده بود و با سرعت آغاز و در مراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

 


دکترحاجی بگلو در مورد جزئیات پروژه گفت: این میدان با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال در بحث عمرانی و سایر هزینه ها نیز بالغ بر سیصد میلیون ریال هزینه شده است.

 

شهردارمهدیشهر در تشریح اقدامات این میدان گفت: گود برداری، سنگ کاری، پله چینی، آب نما، چمن کاری، گلکاری، روشنایی و نصب تندیس از جمله اقداماتی که جهت تکمیل انجام شده است.

 

 

شهردار مهدیشهر اظهار داشت: مسیر پیشرفت شهر بدون توقف ادامه دارد و طرح ها و پروژه های ما در سطح شهر در حال اجراست.وی با اشاره به اینکه پروفسور نادعلیان از مفاخر شهر بوده و همه به وجود ایشان افتخار می کنند افزود: ایشان در سال ۱۳۸۴ به عنوان چهره ماندگار علمی کشور برگزیده شدند و آثار متعددی در زمینه های تخصصی خودشان دارند که قطعا مایه مباهات است که با افتتاح و نامگذاری میدانی در شهر گامی را در جهت پاسداشت این چهره فرهیخته کشور برداشتیم.شهردار مهدیشهر در پایان از شورای اسلامی شهر، پرسنل شهرداری و کلیه اشخاصی که در به ثمر رسیدن این پروژه تلاش کردند تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false