true
![](https://parsipress.ir/wp-content/themes/RabinStudio/images/none.png)
شركت ال جي اعلام كرد كه تا كنون 10 ميليون از گوشي هاي هوشمند سريL اپتیموس خود را به فروش رسانده است.
دستيابي به عدد فروش 8 رقمي نشان دهنده آن است كه بسياري از مصرف كنندگان خواستار گوشي هاي هوشمند جذاب با طراحي متمايز هستند.
گوشي هاي سري L ال جي كه شامل Optimus L3، Optimus L5، Optimus L7مي باشند، اولين بار در كنگره جهاني موبايل (MWC) 2012 با پرده برداري از فلسفه جديد طراحی ال جي، معرفي شدند.
آخرين مدل اين سري گوشي ها Optimus L9 با صفحه نمايش 4.7 اينچي مي باشد. طراحي منحصر بفرد L-Style ال جي سبب تمایز گوشي هاي ال جي از ديگر رقبا شده است.
به گفته مدير ارشد ال جي در اين بخش، دستيابي به اين ركورد فروش نشان دهنده اهميت ارائه گوشي هاي هوشمند با طراحي شيك، ابعاد متمايز صفحه نمايش و ديگر قابليت هاي ويژه مي باشد. برخلاف ديگر كمپاني هاي توليد كننده، استراتژي ال جي توليد گوشي هايي براي مشتريان خود با سليقه هاي مختلف، نياز هاي متنوع و روش هاي زندگي متفاوت است.
گوشي هاي سري L ال جي مجهز به صفحه نمايش بزرگ، رابط کاربری منحصر به فرد ال جي (UX) و برنامه هایی مانند، Quick Memo و QTranslator مي باشد. Quick Memo به شما اين امكان را مي دهد كه مستقیما” و بدون نیاز به ديگر برنامه ها در هر زمان يادداشت هاي خود را بر روي تصوير صفحه نمايش ثبت و نگهداري نموده و يا حتي به اشتراگ بگذاريد و در عین حال از QTranslator برای ترجمه لغات و جمله های خود به 64 زبان دنیا استفاده نمایید
تمامي مدل هاي سري L گوشي هاي Optimus ال جي در 50 بازار جهان در دسترس مي باشد.
true
true
https://parsipress.ir/?p=4148
true
true