×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: با نگاهی عمیق به صنعت چرم و کفش کشور به نظر می رسد مشکل اساسی این حوزه برند سازی و عرضه آن باشد.

 رضا رحمانی که در دومین همایش ملی صنعت چرم و کفش ایران در تبریز سخن می گفت با اشاره به تحقیقات صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی در خصوص معضلات حوزه چرم و کفش خاطر نشان کرد: پس از بررسی تطبیقی چندین کشور از جمله ترکیه، مالزی و کره به این نتیجه رسیدیم که عامل پیشرفت این کشورها در صنعت چرم و کفش حمایت قاطعانه دولت ها بوده است.
وی خواستار برنامه های راهبردی  دولت مردان در احیای این صنعت شد و گفت: با وجود قدمت چندین ساله این صنعت در کشور بخصوص در تبریز انتظار می رود دولتمردان نگاهی دلسوزانه تر نسبت به این صنعت داشته باشند.
رحمانی افزود: حفظ و تعالی این صنعت در گرو همکاری ها و همدلی های دولت و مجلس خواهد بود و کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی آمادگی خود را برای احیای این صنعت اعلام می دارد.
نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی برنامه های مجلس شورای اسلامی در خصوص بهره وری فضای کار را خوب ارزیابی و خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی برای بهبود فضای کسب و کار و حمایت همه جانبه از تولید ، دولت را موظف کرده است تا در مدت سه ماه، تمامی فرایند های صنعت را بررسی و  تکالیف را موشکافانه نقد کند.
رحمانی با اشاره به نام گذاری سال جاری گفت: حمایت از تولید و سرمایه ایرانی اولویت اصلی برنامه های سال جاری را تشکیل می دهد وبا عنایت به این مهم که صنعت چرم و کفش کشور جزء مزیت های ملی کشور ما محسوب می گردد ضروری است که در جهت تولید تمام عیار کفش ایرانی قدم برداریم.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان  از مدیران  اتحادیه های صنعت چرم و کفش خواست تا با مکتوب کردن نتایج این همایش و برقراری ارتباط مستمر به شخصاٌ در ریز برنامه های این اتحادیه قرار گیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false