×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

سفارت کانادا در تهران امروز اعلام کرده بخش صدور ویزای خود را تعطیل کرده است؛ اقدامی که می تواند تأثیرات فراوانی بر هزاران نفر از ایرانیان داشته باشد.

سفارت کانادا اعلام کرده این اقدام را جهت کاهش هزینه ها انجام داده است.

خبرگزاری فرانسه ضمن بیان این خبر نوشت خدمات ویزا برای ایرانیان به سفارت کانادا در آنکارا منتقل شده است. در پایگاه اینترنتی سفارت کانادا در ایران نیز از ایرانیان درخواست شده برای خدمات ویزا، به پایگاه سفارت این کشور در آنکارا مراجعه نمایند.

در بیانیه سفارت کانادا آمده است که این تصمیم از سوی دپارتمان تابعیت و مهاجرت کانادا اتخاذ شده که به طور معمول «در جستجوی راه هایی برای انجام موثرتر و کارآمدتر خدمات است».

در این بیانیه همچنین با اظهار این مطلب که چنین امری «غیر معمول نیست»، آمده است که سیستم جدید کامپیوتری به مأموران ویزا در سراسر جهان اجازه می دهد حجم کار خود را تقسیم کنند.

این تصمیم در حالی اتخاذ می شود که بر اساس آمارهای سال ۲۰۰۶، بیش از ۱۲۰ هزار ایرانی تبار در کانادا زندگی می کنند که بستگان آنان همه ساله برای ملاقات با آنان به این کشور سفر می نمایند.

بدون شک بر خلاف بیانیه سفارت کانادا، اقدام اخیر این کشور امری غیرمعمول و به دور از رویه های مرسوم در روابط عادی میان کشورهاست و لازم است دلایل این امر از سوی دستگاه دیپلماسی کشور به طور جدی تر مورد بررسی قرار گیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false