×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

صبح روز 21 اردیبهشت بلافاصله بعد از اعلام زلزله 6.2 ریشتری در جاسک ، ایرانسل یک پیامک اطلاع رسانی فوق العاده تاثیر گذار ارسال کرد.

هرچند از نظر اصول تبلیغاتی و بازاریابی ایرانسل یکی از بهترین و برترین  شرکت هایی است که با خرج های کلان میلیاردی و کمک گرفتن از نظرات تبلیغاتی نوین و به روز  خارجی ها با تمام توان در حال بازاریابی و در آمدزایی های فقوق العاده در کشور است و ارسال این پیامک از نظر تبلیغاتی اتفاقا کار بسیار مثبتی تعریف می شود، اما … 
اما به فکر فرو می روی که چه معنی دارد به محض اعلام اتفاق زلزله در یکی از محروم ترین نقاط کشور ، این شرکت اعلام می کند که : با اجرای طرح پایداری شبکه در شرای اضطراری ، علی رغم وقوع زلزله 6.2 ریشتری ریشتری در منطقه جاسک هرمزگان و پس لرزه های متععد بعدی ، شبکه ایرانسل در این منطقه بدون هیچگونه قطعی و با پایداری کامل در حال سرویس دهی و انتقال ترافیک استان با وجود افزایش فوق العده میزان مکالمات در خواستی است.!!!! 
آفرین به ایرانسل ! کم نیست همچین داستانی ها! باید مدال افتخار داد به طراح تبلیغات این سیستم.به این می گویند ماهی گرفتن از آب گل آلود… 
در حالی که ممکن بود هزار نفر احتیاج به کمک فوری داشته باشند خیالشان از بابت آنتن دهی ایرانسل و درآمدزایی برای این شرکت بودند! 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false