×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

نگارش نامه اداری به شیوه صحیح و استاندارد یکی از مسائلی است که حتما خیلی از ما در طول عمر کاری مان با آن روبرو شدیم.

کاری که برای خیلی از ما گاهی سخت به نظر می رسد و شاید خوشایند و خیلی راحت نیست. واقعیت این است که نگارش اداری نوع خاصی از نگارش در زبان فارسی است، که با نوع گفتار ما تفاوت دارد.
و شاید به همین دلیل نامه نگاری اداری برای ما سخت به نظر می رسد، یا شاید هم به این دلیل که نوشتن این نوع نامه ها را به ما درست آموزش ندادند، یا همه ما استعداد نوشتن نداریم یا …
به هر حال به خاطر احساس نیاز به وجود قالب های آماده و مشخص برای نوشتار و نحوه نگارش اداری که ممکن است خیلی از ما به دنبال آن باشیم و به دلیل وجود مخاطب خاص ، مجموعه آفیس سنتر که علاوه بر تامین کالا به همه نیازهای اداری توجه دارد، قالب ساده و مشخصی از انواع و اقسام نامه های اداری را تهیه و به شکل کتاب الکترونیکی برای دانلود رایگان در اختیار کاربران خود قرار داده است.
http://officecenter.ir/index.php?route=product/product&path=163_164&product_id=329
 در زندگی امروز که اینترنت و فناوری های نو جای خیلی از روش های کهنه را به خوبی پر کرده، دانلود رایگان کتاب الکترونیک ، لذت خاصی دارد، همین که لازم نیست برای خرید به یک مغازه کتابفروشی مراجعه کنید، همین که لازم نیست برای یک کتاب الکترونیک پول بپردازید و از همه مهمتر این که محتوایی را دانلود می کنید که تا به حال در هیچ کتاب کاغذی و کتاب الکترونیکی وجود نداشته و کاملا بکر و تازه و کاربردی است، تجربه متفاوتی خواهد بود که ما آن را به شما هدیه می کنیم.
ما تمام سعی خود را کردیم تا این مجموعه ساده، روان و صد البته در اداره و شرکت شما کاربردی باشد، اگر کتاب راهنمای سریع و کاربردی نامه نگاری اداری را از سایت آفیس سنتر دانلود و مطالعه کردید، خواهش ما این است که برای ادامه راه نظرات خود را برای ما ارسال کنید، اگر نمونه ها یبهتری دارید، آنها را در اختیار ما بگذارید تا به نام خود شما در ویرایش های بعدی در کتاب قرار گیرد، اگر به نمونه های متفاوت دیگری نیاز دارید، یا اگر برای سازمان یا کسب و کار خود به نامه نگاری اختصاصی هم نیاز دارید، در فیلد نظرات درخواست خود را برای ما بگذارید تا به سرعت به نیاز شما پاسخ دهیم. و نکته آخر اینکه اگر از خواندن این کتاب خوشتان آمد و ارزش معرف یبه دیگران را هم داشت، لطفا لینک این کتاب را در شبکه های اجتماعی برای دیگران به اشتراک بگذارید یا اگر قصد ایمیل کردن کتاب را دارید، لینک کتاب را از سایت آفیس سنتر برای دوستان خود ارسال کنید تا فرهنگ زندگی اداری به روش های ساده ، آسان و کاربردی رشد پیدا کند.
چر اصرار داریم تا لینک کتاب را برای دیگران ارسال کنید؟ به این دلیل که این کتاب مدام به روز می شود و لازم است تا کسانی که برای استفاده به آن نیاز دارند از آخرین ویراست کتاب استفاده کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false