×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

مدیر درمان تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی با اعضای کانون های بازنشستگی و بیمه آتیه سازان حافظ دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این دیدار که در راستای بررسی مشکلات بیمه آتیه سازان حافظ در تأدیۀ هزینه های درمانی بازنشستگان تأمین اجتماعی برگزار شد، دکتر سید اسماعیل مقدس پور گفت: مراکز طرف قرارداد استان با نفوذ ۹۰ درصد و به تعداد ۲۴۰۰ مرکز است که صورتحساب های آنها تا تیرماه پرداخت شده است.

وی همچنین با اشاره به این موضوع که در حال حاضر تعداد ۸۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های تأمین اجتماعی استان بستری هستند، متذکر شد: از آغاز شیوع این بیماری ۲۲۴۲ مورد بستری داشته ایم.

دکتر مقدس پور میانگین هزینۀ تقریبی بستری هر بیمار کرونایی را ۷ میلیون تومان برآورد کرد و افزود: ۹۰درصد اکسیژن بیمارستانها صرف مقابله با این مقوله می شود و امکان ارائه خدمات درمانی دیگر محدود می شود.

در ادامه؛ کریم صادق زاده عضو شورای کلانشهر تبریز و دبیر خانه کارگر با اشاره به بحران های “آب، زیست محیطی، بهداشت، تغذیه و تأمین اجتماعی” خاطرنشان کرد: تورم، رکود اقتصادی و همچنین عدم پرداخت مطالبات سازمان توسط دولت، از جمله مشکلات پیرامونی تأمین اجتماعی است.

وی برگزاری دوره های آموزشی “شیوه زندگی سالمندی، پرهیز از مصرف خودسرانه دارو و پیشگیری بهتر از درمان” با هدف ارتقای سطح زندگی سالمندان و کاهش هزینه های اجتماعی/درمانی را لازمه حفظ سلامت جامعه بیمه شدگان عنوان کرد.

قاسمی نماینده بیمه آتیه سازان حافظ نیز برگزاری جلسات مشترک را در حل مشکلات و کاهش دغدغه های بازنشستگان ضروری دانست و خاطرنشان کرد: هزینه های پرونده های زیر ۳۰۰ هزار تومان در شهرستان تبریز ظرف ۲۴ ساعت واریز می شود که بر آنیم ضمن افزایش سقف مبلغ، در سایر شهرستانها نیز این امر میسر شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false