×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

در حالی که منطقه آزاد ارس در نقشه های گردشگری نوروزی خود مانند غربی ها که در صدد حذف نام خلیج فارس از نقشه هاهستند…

طی اقدامی نابجا نام شهر قدیمی و تاریخی مرند راخذف نموده بود، شهرداری جلفا نام مرند را در نقشه جلفا حک کرد. گزارش مرند نیوز و به نقل از پایگاه خبری مانداگارانا مسئولین غیور و متعصب شهرداری شهر جلفا در یک اقدام مثبت و غیرتمندانه ، نقشه منطقه آزاد ارس را که در آن نام شهر تاریخی مرند ، حذف شده بود را در تارنمای خبری خود اصلاح کرده و نام مرند را دوباره برروی نقشه این شهر حک کردند.
این حرکت در حالی از سوی شهرداری جلفا انجام گرفت که سازمان منطقه آزاد ارس در نقشه گردشگری مهمانان نوروزی و همچنین در تارنمای خبری خود نام شهر تاریخی مرند را حذف کرده است.
 در حالی که برخی دشمنان جمهوری اسلامی ایران در صدد حذف نام خلیج فارس از نقشه و جایگزینی خلیج عرب هستند برخی حرکت ها از سازمانهای داخلی در حذف برخی نام ها قابل توجیه نیست!! انتظار می رود در شرایط کنونی که مواضع جمهوری اسلامی در قبال گوگل در طرح حذف نام خلیج فارس مواضعی محکم و غیر قابل اغماض است و منافع ملی و تمامیت مرزی ایران اسلامی در مرکز توجهات قرار دارد، مسئولان داخلی دقت عمل بیشتری در انجام امور جغرافیایی و چاپ نقشه ها به خرج دهند و حتی اشتباهات غیر عمدی را بسیار کم کرده و از بین ببرند، این اشتباهات از سوی منطقه آزاد در حالی که  روابط عمومی منطقه فعالیت های بسیار گسترده ای را در زمینه های مختلف فرهنگی و اقتصادی انجام می دهد ، به گونه ای طنز شباهت دارد! 
آیا بهتر نیست این اداره روابط عمومی بجای درج روزانه ۵-۶ خبر از منطقه کمی دقت عمل به مسائل زیرساختی اصلی نشان دهد؟ 
همچنین گفتنی است که پایگاه خبری مانداگارانا نیز به این عمل سازمان منطقه آزاد ارس با انتشار چندین مطلب اعتراض کرده بود  ولی سازمان منطقه آزاد ارس تاکنون هیچ اقدامی در این رابطه انجام نداده است .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false