true

در پاسخ به مطلب منتشر شده با عنوان "زلزله 10 ریشتری می آید که بیاید! سر ایرانسل سلامت! ایرانسل" در وبسایت اکوپارس، مورخ 22/02/92، توضیحات ذیل جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع میرسد:
یکی از اصلی ترین ملزومات مدیریت شرایط بحرانی در زمان وقوع حوادث طبیعی مانند زلزله، تامین ارتباطات پایدار میباشد و بدیهی است با تامین ارتباطات پایدار، امکان اعلام نیاز به امدادرسانی، اعلام وضعیت، مدیریت و امداد رسانی به موقع و نجات افراد بیشتر، به خصوص در ساعات اولیه تقویت می شود.
از آنجايي که در شبکه تلفن همراه ايرانسل، طرح پايداري شبکه در شرايط اضطراري از زمان راه اندازي شبکه اجرا شده است، در زلزله اخیر جاسک، همانند تجربه های تلخ زلزله آذربایجان شرقی، هرمزگان و سراوان، پس از وقوع زلزله براي سرويس دهي به مشترکان در مناطق زلزلهزده اختلالی ايجاد نشده و با پایداری کامل شبکه، سرویس دهی و انتقال ترافیک مخابراتی استان با وجود افزایش فوق العاده میزان مکالمات درخواستی فراهم شده است.
از سوی دیگر، نمایندگان و تیم فنی ایرانسل همواره در ساعات اولیه پس از وقوع زلزله، به این مناطق اعزام شده اند تا ارائه خدمات ارتباطی پایدار در منطقه حادثه دیده تضمین شود.
همچنین ایرانسل در زلزله های گذشته با برپایی سایت های رادیویی اضطراری برای پوشش بهتر مناطق حادثه دیده، توزیع سیم کارت رایگان و همینطور امکان مکالمه رایگان برای افراد حاضر در مناطق زلزله زده، حساسیت خود را برای تامین ارتباطات در مناطق حادثه دیده بعنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی خویش نشان داده است.
از سوی دیگر، به منظور جمعآوری کمکهای نقدی نیکوکاران به هموطنان آسیبدیده در مناطق زلزله زده از طریق تلفنهمراه، پس از وقوع زلزله در آذربایجان شرقی، بوشهر و سراوان، سامانه “مشارکت های مردمی ۸۱۱۵” با همکاری ایرانسل و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، راه اندازی شده است. براین اساس، مشترکین سیمکارتهای ایرانسل میتوانند با ارسال یک پیامک بدون متن رایگان به شماره ویژه ۸۱۱۵، از محل اعتبار سیمکارت ایرانسل خود، مبلغ مورد نظر خویش را مستقیما به هموطنان نیازمند زلزلهزده مناطق زلزله زده اهدا کنند. این مبلغ، در صورتحساب مشترکین دائمی منظور شده و از میزان شارژ مشترکین اعتباری کسر میشود. کلیه زیرساخت فنی مورد نیاز این خدمات به صورت رایگان و بدون هیچ کارمزدی از سوی ایرانسل تامین شده است.
روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل
از آنجايي که در شبکه تلفن همراه ايرانسل، طرح پايداري شبکه در شرايط اضطراري از زمان راه اندازي شبکه اجرا شده است، در زلزله اخیر جاسک، همانند تجربه های تلخ زلزله آذربایجان شرقی، هرمزگان و سراوان، پس از وقوع زلزله براي سرويس دهي به مشترکان در مناطق زلزلهزده اختلالی ايجاد نشده و با پایداری کامل شبکه، سرویس دهی و انتقال ترافیک مخابراتی استان با وجود افزایش فوق العاده میزان مکالمات درخواستی فراهم شده است.
از سوی دیگر، نمایندگان و تیم فنی ایرانسل همواره در ساعات اولیه پس از وقوع زلزله، به این مناطق اعزام شده اند تا ارائه خدمات ارتباطی پایدار در منطقه حادثه دیده تضمین شود.
همچنین ایرانسل در زلزله های گذشته با برپایی سایت های رادیویی اضطراری برای پوشش بهتر مناطق حادثه دیده، توزیع سیم کارت رایگان و همینطور امکان مکالمه رایگان برای افراد حاضر در مناطق زلزله زده، حساسیت خود را برای تامین ارتباطات در مناطق حادثه دیده بعنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی خویش نشان داده است.
از سوی دیگر، به منظور جمعآوری کمکهای نقدی نیکوکاران به هموطنان آسیبدیده در مناطق زلزله زده از طریق تلفنهمراه، پس از وقوع زلزله در آذربایجان شرقی، بوشهر و سراوان، سامانه “مشارکت های مردمی ۸۱۱۵” با همکاری ایرانسل و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، راه اندازی شده است. براین اساس، مشترکین سیمکارتهای ایرانسل میتوانند با ارسال یک پیامک بدون متن رایگان به شماره ویژه ۸۱۱۵، از محل اعتبار سیمکارت ایرانسل خود، مبلغ مورد نظر خویش را مستقیما به هموطنان نیازمند زلزلهزده مناطق زلزله زده اهدا کنند. این مبلغ، در صورتحساب مشترکین دائمی منظور شده و از میزان شارژ مشترکین اعتباری کسر میشود. کلیه زیرساخت فنی مورد نیاز این خدمات به صورت رایگان و بدون هیچ کارمزدی از سوی ایرانسل تامین شده است.
روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل
true
true
https://parsipress.ir/?p=5500
true
true