×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان، روند توسعه و تجهیز مراکز درمانی، ایجاد زیر ساخت های الکترونیکی، استاندارد سازی فرآیندهای ارائه خدمت، توانمند سازی منابع انسانی و برنامه های مربوط به راهبردهای پاسخگویی و ارتقاء کارایی را تشریح کرد.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر امین فخر در جلسه کار گروه توسعه که با حضور کارشناسان ارشد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، اظهار داشت: طی سال های گذشته مراکز درمانی جدیدی مانند بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان و درمانگاه راور احداث شدند و پروژه ساخت بنای جدید پلی کلینیک رفسنجان نیز در حال اجراست.

وی افزود: تجهیزات و دستگاه هایی مانند ام.آر. آی، آنژیوگرافی، فلوروسکوپی، سی تی اسکن و دیگر امکانات پزشکی و درمانی در بیمارستان های استان استقرار یافته و برای خدمت به بیمه شدگان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

دکتر فخر اضافه کرد: بعد از اقدامات سخت افزاری، به توسعه و اقدامات نرم افزاری پرداخته شده است و در این راستا گواهینامه های متعدد مدیریت کیفیت(ایزو) توسط مدیریت درمان استان اخذ شده است.

وی اظهار داشت: در راستای اتخاذ رویکرد برنامه ای، برنامه استراتژیک را بر اساس مدل BSC تدوین کرده ایم.

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان در خصوص منابع انسانی گفت: این منابع مهمترین سرمایه هر سازمانی هستند و این نگاه ما به نیروی انسانی باعث شد که الزامات استاندارد ۳۴۰۰۰ منابع انسانی را عملیاتی و به اخذ این گواهینامه نیز نائل شویم.

وی توجه به نیازهای غیر درمانی بیماران را از دیگر برنامه های مدیریت درمان استان ذکر کرد و اظهار داشت: بدین منظور و برای ارتقاء کیفیت روابط با بیماران، جشنواره خوشرویی را برگزار کرده ایم.

دکتر فخر همچنین از موفقیت مدیریت درمان در کسب گواهینامه های تعالی سازمانی سخن گفت.

وی ادامه داد: در حال حاضر احساس ما این است که دانش انباشته شده ای در مدیریت درمان استان وجود دارد و تلاش می کنیم از این اندوخته در نقطه تماس با مشتری و بیمه شدگان و ارتقاء کیفی خدمات و جلب رضایت ایشان استفاده نماییم.

مدیر درمان استان کرمان در خصوص راهبردهای سال جاری گفت: پاسخگویی و ارتقاء کارایی، دو راهبرد مدیریت درمان در سال ۹۹ هستند و در این راستا به ارتقاء کمی و کیفی خدمات، کاهش زمان دریافت خدمت، تقویت سیستم ارتباط با مشتری، استفاده صحیح از منابع و مدیریت هزینه ها، بودجه عملکردی و خرید مشترک خواهیم پرداخت.

وی تصریح کرد: نظام جامع آماری، نظام جامع ارزیابی عملکرد و مدیریت تخصصی، ساز و کارهای نظارتی برای عملیاتی نمودن راهبردهای مدیریت درمان هستند.

دکتر فخر بر داشتن نگاه فرابخشی در مدیریت سازمانها و عمل به تعهدات اجتماعی تاکید کرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false