×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
بازارسازی برای صنایع در نمایشگاه‌ها

بررسی کشورهای موفق در عرصه تجارت، حاکی از کمیت و کیفیت بالای برگزاری نمایشگاه در این کشورهاست. این اقتصادهای موفق و قطب‌های تجاری با آگاهی از اهمیت برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در عرصه بین‌المللی، روابط تجاری خود را از این مسیر توسعه داده‌اند و به بازارهای جدید دست یافته‌اند.

به گزارش پارسی پرس: محمد علی دهقان‌دهنوی،معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در پیامی به مناسبت آغاز به کار بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران تاکید کرد این نمایشگاه با هدف ارائه آخرین دستاوردها و نوآوری‌ها در صنعت، بستری برای تبادل دانش و تجربه و تقویت همکاری‌های تجاری فراهم می‌کند.

متن پیام رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران به شرح ذیل است:

بررسی کشورهای موفق در عرصه تجارت، حاکی از کمیت و کیفیت بالای برگزاری نمایشگاه در این کشورهاست. این اقتصادهای موفق و قطب‌های تجاری با آگاهی از اهمیت برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در عرصه بین‌المللی، روابط تجاری خود را از این مسیر توسعه داده‌اند و به بازارهای جدید دست یافته‌اند.

از همین رو برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی داخلی و بین‌المللی، فرصت بی‌نظیری برای کسب و کارها و بنگاه‌های اقتصادی است تا با صرف کمترین هزینه، روابط تجاری و فروش خود را افزایش دهند و به بازاریابی تجاری بپردازند. این ابزار تجارت، مسیر کم‌هزینه‌ای برای افزایش شرکای تجاری، دستیابی به بازارهای جدید، نمایش توانمندی‌های تجاری، معرفی کالاها و تکنولوژی‌های نوین و رونق تجارت است.

سازمان توسعه تجارت ایران در راستای توسعه صادرات غیرنفتی کشور تاکید ویژه‎ای بر برگزاری با کیفیت نمایشگاه‌های تخصصی دارد. این سازمان همچنین با تسهیل صدور مجوز برگزاری پاویون‌ در نمایشگاه‌های خارجی اهدافی همچون آشنایی صنایع کشور با آخرین تحولات صنعت دنیا، گسترش و توسعه بازارهای تجاری، تعدد شرکای تجاری، تقویت تولید صادرات‌محور و افزایش درآمدهای صادراتی و ارزآوری بیشتر برای کشور را دنبال می‌کند.

 

این نمایشگاه همچنین محل مناسبی جهت نمایش دستاوردها، اختراعات، خدمات و … انواع صنایع است؛ از همین رو حضور در این نمایشگاه می‌تواند به صاحبان کسب‌وکارها در تعیین اهداف و روند فعالیت‌هایشان کمک کند و به آن‌ها سمت و سو دهد.

مهمترین هدف برگزاری این نمایشگاه نمایش توانمندی‌های و همچنین فراهم کردن شرایط صادرات برای صنایع مختلف است.  صاحبان صنایع  با حضور در نمایشگاه صنعت می‌توانید دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و علاوه بر آن با تقاضای بازار و خواسته‌های جامعه هدف خود چه افراد و چه شرکت‌ها آشنا شوید.

true
true
بازارسازی برای صنایع در نمایشگاه‌ها
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false