×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

بهمن حاج‌علی ،مدیر اجرای طرح سبد کالایی تاکید کرده است دولت به تعهد خود مبنی بر ارایه یک سبد کالایی در بهمن ماه و یک سبد کالایی در اسفندماه پایبند است، وی قول داره است در نیمه اول بهمن ماه، حتما سبد کالایی را عرضه خواهیم کرد و جای نگرانی نیست.

اکوپارس : مدیر اجرایی طرح سبد کالایی افزود: تمامی کالاهای در نظر گرفته شده در سبد کالایی تامین و در نقاط مشخص تدبیر شده، توزیع شده است؛ بنابراین دولت مطابق با وعده ای که داده، دو سبد را تا پایان سال عرضه خواهد کرد و مردم نباید از این بابت نگران باشند.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه قرار نیست توزیع این سبدهای کالایی از طریق بن کاغذی و کوپن صورت گیرد، سیستم الکترونیکی در نظر گرفته شده برای این کار باید به خوبی و دقت چک شود تا مردم دچار مشکل نشوند و بنابراین اشکالات فنی باید حل شود.

به گفته حاج علی، ۹۰ درصد کار اجرای این سبدهای کالایی مربوط به تامین کالا است که هم اکنون انجام شده است.

سبد کالای رایگان شامل چه چیزهایی است؟

در این سبد کالایی قرار است ۵ قلم کالا شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، ۲ عدد مرغ به میزان ۴ کیلوگرم، ۲ بسته تخم مرغ ۱۶ عددی، ۲ بطری روغن ۹۰۰ گرمی و ۲ عدد پنیر ۴۰۰ گرمی قرار گیرد. ضمن اینکه ۱۵ میلیون سرپرست خانوار نیز این سبد کالایی را به ارزش ۸۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد که شامل کارمندان اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی، کارگران، بازنشستگان کشوری و لشکری، خبرنگاران، طلاب، دانشجویان متاهل و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی هستند.

منبع: مهر

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false