×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

وی از اخذ مالیات یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی حقوق کارمندان خبر داد و اظهار کرد: حقوق کارمندان دولت سال آینده ۱۸ درصد افزایش پیدا می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: حقوق کارمندان دولت ۱۸ درصد در سال ۹۳ افزایش می‌یابد. جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به لایحه بودجه ۷۷ هزار میلیارد تومانی سال ۹۳ کشور، یادآور شد: ۵۰۰ هزار میلیارد تومان بودجه شرکت‌های دولتی از درآمد این شرکت‌ها باید کسب شود.

وی بودجه عمرانی دولت را ۳۷ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: ۱۴۰ هزار میلیارد تومان برای بودجه جاری حقوق و دستمزدها در نظر گرفته شده است. این نماینده مجلس بر افزایش بودجه عمرانی کشور تاکید کرد و گفت: طبق قانون باید بودجه عمرانی افزایش پیدا کند و در هزینه‌های جاری تعدیل بیشتری داشته باشیم. وی از اخذ مالیات یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی حقوق کارمندان خبر داد و اظهار کرد: حقوق کارمندان دولت سال آینده ۱۸ درصد افزایش پیدا می‌کند. نماینده مردم رشت در مجلس خواستار توزیع سبد کالا به صورت دائمی به مردم شد و بیان کرد: توزیع سبد کالا باید در قانون هدفمندی یارانه‌ها لحاظ شود.

وی در ادامه به جابه‌جایی مدیران اشاره کرد و گفت: اعتقاد داریم مدیران جدید همراه دولت‌ها می‌آیند اما دولتی که شعار اعتدال می‌دهد باید به این موضوع پایبند باشد و از تمام تفکرها در داخل نظام استفاده کند. کوچکی‌نژاد دولت الکترونیک را از بحث‌های جدی برنامه توسعه پنجم دانست و خاطرنشان کرد: مردم و دستگاه‌های مختلف باید بتوانند فعالیت‌های خود را از طریق اینترنت انجام دهند.

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false