×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

وزیر نفت دستورالعمل ارزیابی مالی و فرایند قیمت متناسب در مناقصات صنعت نفت را به منظور اعمال رویه واحد و زمینه سازی رقابت صحیح تر در تعیین قیمت پیشنهادی پیمانکاران ابلاغ کرد.

به گزارش اکوپارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت، به استناد جزء «۶» بند «ب» ماده (۳) قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت و پیرو تصمیمات اتخاذ شده در جلسه ۱۳۹۹/۱/۲۵ شورای معاونان، به منظور اعمال رویه واحد و زمینه سازی رقابت صحیح تر در تعیین قیمت متناسب پیشنهادی و همچنین پایش و بررسی پیشنهادهای قیمت پیمانکاران، دستورالعمل ارزیابی مالی و فرایند قیمت متناسب در مناقصات صنعت نفت برای بهره برداری در مناقصات ابلاغ شد.

این دستورالعمل از گروه اول (لازم الاجرا) بوده و از تاریخ ابلاغ، جایگزین دستورالعمل های شماره ۹۵/۶۱۷۷۰۸ تاریخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ و ۹۶/۳۲۸۷ تاریخ ۱۳۹۶/۱/۶ معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری و هرگونه دستورالعمل های داخلی شرکت های تابعه وزارت نفت می گردد.

وزیر نفت همچنین معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری را موظف کرد از تاریخ ابلاغ به مدت یک ماه نسبت به تبیین ظرفیت های این دستورالعمل در قالب برگزاری دوره ها و  سمینارهای آموزشی اقدام نماید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false