×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

سومین همایش و جشنواره برند در گردشگری در سالن همایش های وزارت کشور آغاز شد.

رئیس شورای سیاستگذاری این همایش و جشنواره در حاشیه مراسم گشایش آن به خبرنگار ما گفت: موضوع امسال جشنواره خلاقیت و مهندسی برند گردشگری در سه حوزه مقاصد،محصولات و شرکت های گردشگری است.
حسن تقی زاده انصاری هدف از برپایی این جشنواره را فرهنگ سازی برای ایجاد ، شکوفایی و بلوغ برندهای گردشگری و فراهم کردن فرصت آشنایی با مراحل مختلف ساخت ، ارتقا و حفظ برند بیان کرد.
وی گفت: در این همایش مهمانانی از کشورهای ژاپن ،‌ اتریش ، آلمان و ایتالیا و هشت دانشگاه ایرانی و خارجی، 25 انجمن علمی، ‌تخصصی و صنفی و 50 شرکت ، نهاد و مجموعه های فعال در حوزه هواپیمایی، خدمات مسافرتی و رسانه ای حضور دارند.
تقی زاده انصاری تأکید کرد: برای شکوفایی گردشگری باید خود را به روش های نوین بازاریابی و حضور در بازارهای جهانی مجهز کنیم.
وی گفت: در حاشیه این جشنواره نمایشگاهی از برندهای گردشگری برپا شده است.
سومین جشنواره برند در گردشگری تا 25 آبان برپاست.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false